Org Ckp Aku Gila


assalammualaikum ,
fuhhhhh ! hri ni hri kedua aku tak sihat .
taktahu nak update ape harini ,
pale pn biol2 lagi . asyk nampak hijau jek .
nak jd incredible hulk kot .
tp versi keding .. haha
sebut keding teringat pulak kt kau MOK ,

aku rindu kau ni ,
aku taktahu cmne nak ckp .
tp aku betulbetul RINDU kau .
kau laa , sape lagi .
Cik Nurul Aimi oii ,

org ckp aku gila bila aku dah jadi tunang kau ,
lagi gila bila aku cakap nak kahwen dlm mase terdekat ni ,
haishhhh . aku tak main2 laa kawan2 ..
aku serius . korg tak nampak ke betapa seriusnye muka aku bila ckp pasal tuh ,
korg tak faham kot . yela korg kan budak2 lagi .
haha ..

aku dah puas enjoy rasa nye ,
dari sekolah sampai laa sekarang ,
mcm2 benda dah aku buat ,
aku pernah jd bdk jalanan ,
aku dah merasa dok kt atas stage as musician ,
skrg aku dah jd seorg yg suke freezekan precious moment .
 aku puas beb , aku puas dgn hidup aku yg takde tanggungjawab tu,

skrg ....
aku nak berubah ..
aku nk jd sorg manusia yg ade tanggungjawab ,
dan kau sayang ,
yg buat aku sedar pasal tuh , kau dah banyak ubah diri aku ,
 aku selalu berpegang pada ' setiap benda yg jadi ada hikmahnya '
aku hampir lost sblom kenal kau .
tp kau hadir tepat pada waktunya ,
kau dah pandu aku ke jalan yg betul ,
aku mula rasa selesa dgn kau sayang ,

aku cetek ilmu ,
aku kurang segala2 nya .
tp aku perlukan bimbingan dan sedikit dorongan .
aku harap kau akn terus terusan bg semua itu kt aku ,
aku takna jauh tersasar lagi ..

aku menangis mengenang semua ini ,
salah dan silap aku terhadap kedua org tua aku ,
harap2 terMaaf segalanya ,
salah aku pada kawan2 ,
salah aku pada saudara2 aku?
moga kalian sedia memaafkan aku.

aku bersyukur padaMU ya allah ,
temukan aku dgn dia .
insan yg dah bnyk menyedarkan aku .
aku berdoa , agar dia kan terus jadi milikku ,

sayang ,
aku rindukan kau ,
aku harap kau pn begitu ,
aku ikhlas bila aku ckp ' ILOVEYOU' kt kau ,
aku tak kisah ape kata org ..
sbb aku kn mat bunga , mat manja kau :') .
thanks sbb hadir dalam hidup aku .
aku hargai setiap detik dan kenangan dgn kau .


*dan ini kenangan kita yg aku takkan lupa*
 

 'Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah bahagia
Ku takkan pernah merasakannya
Bila kau tak di sini
Ku takkan pernah tertawa
Ku takkan pernah sempurna
Ku takkan pernah merasakanmu
Bila kau tak di sini'