UNTITLED .


Assalammualaikum .... Hari ni aku singgah semula ke blog ni. Hampir 9 bulan tanpa apa2 entry.

Senyap bukan bermaksud hilang.
Aku cuma sibuk dgn kehidupan yg skrg.
Hm ...

Bila dah start bukak blog, 
for sure la aku akn tgk post2 lame .
Takde 1 pn aku update pasal org lain .
Melainkan dia. ya dia ..
Nurul Aimi Binti Mohd Yunus .

Syukur Alhamdulillah .
sampai harini kami still bersama.
tp ..

Aku cuma boleh ckp aku rindu kami yg dulu.
Aku tak tahu nak ngadu kat sape2.
Ape yg aku rase, aku simpan.
Ape yg aku tgk, aku telan.
Aku senyum bila baca post2 lame die pasal aku.
Aku tahu time tu kami mmg bahagia.

Sumpah.. aku rindukan kau sayang .
Aku tak tahu mcm nak perbetulkan semua ini.
Semua perselisihan faham yg kita tak tahu benarnya.
Aku cuma boleh janji, aku akn jaga kau slagi aku hidup.
even kau akn tgglkn aku satu hari nnti.
aku tak mintak tp aku dapat rase.
semakin hari semakin kuat perasaan tu.

Ya Allah, kuatkan lah hati aku
untuk menempuhi semua dugaan yg bakal
mendatang .

Andai aku yg bsalah.
Andai aku terkasar.
Andai aku tak sempurna.
Seikhlasnya aku mohon kau maafkan aku. 
Hanya maaf...

Sayang, sejujurnya kau plg terindah yg aku ada.
Aku saja yg tak pandai jaga kau. Jaga hati, jaga segalanya.
Maafkan aku.
Andai esok masih ada ruang kita berkongsi rasa,
akn ku hargai semuanya.

Seikhlasnya ..
-Mendung//-