Amazing Anniversary !

assalammualaikum ,
harini rajin lagi nak ade entry baru ..
hehehehehe ..

harini 16/07/12 genap laa sudah 2 bulan aku bercintan cinton dgn dia ,
sekejap sgt aku rase .. 
dalam tempoh ni mcm2 dah aku lalui dgn dia.
susah senang , jatuh bangun , tawa dan tangisan sume dah aku rasai .

aku bersyukur sgt ditemukan dgn dia .
cik Nurul Aimi Binti Mohd Yunus ..
seorg gadis palingg cute dan manja bg aku .

(teetttttt ! ape benda aku puitis sgt ni . haha)

so , nak story pasal anniversary smlm ,
aku ngantok sgt nk tgu kul 12.00 a.m smlm .
dah laa hujan . tergugat nafsu tidur aku ,
kihkihkih ..
tp aku gagahi jugak .. sbb aku nak wish anniversary tuh kt die ,
yes , aku dapat buat niat aku tuh ,
takde ape yg special pn .
juz a simple wishes .
tp aku harap die bernilai .

tbe2 aku terasa nak super saver ngn dia ,
nak sgt .. rindu sore die .
dlm poket ade tiga ringgit ..
ngam utk aku topup ..
tp aku tgk dia tak balas2 pn msg aku ,
aku tunggu .... tungguu dan terus menungguuuuuuu ..
yeee time tuh , aku tau die dah tidur
cisss ! kesian kt aku sayang :(

tp takpe , 
aku tak amek hati pn .
 aku sayang dia. itu jek yg aku tau ..
so tiga ringgit tuh aku beli air ..
sbb aku haus plus sakit mulut .
otw nk ke mamak dpn umah pn aku terfikir pasal dia,
dia .. dia .dan diaa ...
hebat betul dia kan ..

(kt sini la bermula benda ajaib tuh bila aku fikirkan dia)

sebelum beli air ,
aku singgah jap toilet mamak tuh ,
tak tahan dah .. heeeeee ..
so, ble dah settle sume ..
(aku masih fikirkan dia time ni)
ak pn jirus air , jirus dan satu space yg aku jirus tuh tak lut dek air , 
pelik .. dan aku tgkkk ...
okay , skrg aku dah tersenyum .. 
tahu kenapa ??
jap . aku ade amek gambar tempat tuh ..


k skrg cer tgk tempat yg tk kne air tuh bentuk ape.
bentuk L O V E la !
benda ni jadi bila aku asyik fikir pasal dia .
so , aku aggp ni hadiah aku tok anniversary kali ni.
dan benda ni dah berjaya meng'amazed kan aku ! heheheh .

hmm aku rindu dia skrg ni ,
cadang nye nk stalk dia puas2 ,
tp tgh deepppppp ni ..
haishhh ! skrg dia dah busy dgn kuliah2 dia ,
aku tak mampu bg ape2 ..
juz a moral support .
aku harap dia dapat jadi seorg kaunselor yg berkaliber dan berjaya ,
aku akn tgu 4 tahun tuh .

skrg bila dgn dia .
aku rasa dah berjaya dalam hidup ,
dia segalanya bagi aku .
hm ,aku sudahi dlu entry kali ni .
babaiiiiii <3