4 years .


assalammualaikum !
fuhh ! dah lame takde entry baru kn .
sejak kerungsingan ketiadaan kerja melanda aku ,
kihkihkihkihkih ....

okay , so pagi yg indah ni ,
ditemani bunyi2 yg bising di tempat kerja .
tgn aku tibe2 rasa gatal nak menaip ..
aku nak menaip/tulis pasal kau lah cik Nurul Aimi !

esok genap 2 bulan kita bercintan cinton sayangg ,
sekejap jek aku rase ..
semalam pn dah jumpa mama ngn ayah kau ,
best ! 
so for the first time dalam hidup aku ,
jumpa family kau .
maksud aku semenjak aku blajo cpl/bercintan ni .
family kau laa yg first aku jumpa ,
yg sembang mens to mens ngn aku .
aku rasa legend sgt smlm ,
kihkihkihkih......

aku tak expect ayah kau sgt Open sayangg ,
tipu lah aku tak cuak mule2 tuh ..
tp sbb aku fikir pasal kau , pasal kita ..
keberanian tbe2 dtg dari mane tah ,
mungkin dari doa kau sayangg ,
thanks ! sayang kau sgt ! <3

so ayah kau dah tetapkan 4 tahun utk aku create career sekaligus future yg cerah ,
aku tahu ape ayah kau nak ,
tp ape yg aku talk-talk ngn die smlm , aku takleh la gtau kau ,
ehehehhehehe .. TOP SECRET . :p

kau jgn terasa ape2 k ,
aku buat sume ni bersebab .
sebab yg pertama . aku nak KAHWIN dgn kau laa ..
sbb yg lain2 , biar lah menjadi rahsia diri aku . :D
(Sejak bila aku pandai berahsia pn tk tahu la )

aku mnx sgt dlm masa 4 tahun ni ,
hati kita tetap mcm skrg ,
boleh sweet2 , boleh manje2 , kira sume nye manis laaa ,
aku takna ade sedikit kepahitan dalam relay kite ni,
tahu ?? aku sayang kau . sayang sgt .

aku hormat kau sayang ,
sebagai seorg perempuan yg bkepimpinan ,
sorg perempuan yg cepat belajar ,
sorg perempuan yg penuh misteri ,
seorg perempuan yg tk pernah lupa mencintai aku ,
aku hargai setiap kehadiran kau dlm hidup aku <3

dan aku berharap kau akn menjadi Isteri aku yg plg solehah ,
menjadi ibu dan pembimbing kepada anak2 aku ,
dan yg pasti kau akn menjadi menantu kesayangan mama aku :)
aku berdoa agar jodoh kita kan kekal selamanya .
Insyaallah Sayangg , amin !

okay , baik aku tutup dulu entry harini sebelum banjir kt sini.
seriously aku rindukan kau :( 
Iloveyou Nurul Aimi Binti Mohd Yunus <3 

layan dulu lagu ni :)