Kita Tak Selalunya Bahagia

assalammualaikum ....
harini hujan lagi kt Ipoh ..
SEJUK sgt .. tp aku terpaksa kuar umah jugak ,
aku nak cri wallet aku ,
wallet tuh hadiah first abg aku .
wallet tuh berharga bg aku even takde duit dlm tuh
aku nak sgt wallet aku !
sbb dlm tuh ade duit kertas yg kau buat bentuk LOVE utk aku ,

aku nak note seringgit tuh jek ,
yg lain sape nak amek , amek jek laa !
tp tlg pulangkan seringgit LOVE aku tuh.. plsss ...... :(

hmm tapi ..
puas aku cari . tak jumpa ..
aku redha jek ..
even aku dah berbasah . dah macam org gila cari wallet tuh kt seluruh tambun .

okay .. aku dah start tak sihat .
sbb aku sejuk dan kene hujan ..
mama aku dah pesan jgn main hujan ,
tapi harini aku terpaksa ..
sbb aku betul2 hargai pemberian kau tuh !
kau tak nampak ke ?!

tp ?!
knp kau tak concern pasal aku ?!
knp kau tak balas msg aku yg last tuh ?!
knp kau juz call sekali jek ?!
sedangkan aku berharap kau pujuk aku !
dan knp kau asyk cerita pasal aktiviti sukan ?!

aku menangis bila kau buat semua tuh td !
kau suke kan ?!
 harini satu hari aku tak sentuh makan ,
aku lapar .. aku tak kisah tak makan ,
asalkan kau dgn aku ..
keep bg semangat kt aku .


*aku masih tgu panggilan kau sayang :(*

tapi kau kt mane sayang ??
kau dgn kawan2 kau .
bergelak tawa , bergurau senda  ?
aku tahu itu ..
kau mmg sorg yg happy go lucky .
aku akui aku suka sikap kau tuh .
tp bkn dlm keadaan skrg ni .
keadaan yg buat aku perlukan sokongan kau ! 

*k. menangis lagi :(*

skrg ni aku dah sakit balik .
 nak bgn pergi toilet pn dah tak mampu rasa nye .
aku bukan kuat sayang ,
aku risau jadi ape2 kt aku ,
 sape nak jaga kau nnt ?
sumpah aku dah berpusing2 ni :( 

*stop jap nak makan ubt BANYAK2*

hmm dah .. puas hati aku !
tak makan nasi sehari ,
terus makan ubt .
tak pernah lagi cmni ..
harap2 takde ape2 effect sampingan ..

 *sayang , knp kau tak call aku lagi :(*

hmm , aku dah tak larat .
aku takna muntah atas keyboard lappy aku ,
nnt aku yg susah .
aku sayang kau .
aku rindu kau ,
aku nak kau .
kau laa . CIK NURUL AIMI .

aku tak marah dgn kau ,
juz aku terasa ..
mcm biasa .. aku amek ni semua sebagai dugaan dari allah ..


 Ya Allah,
Permudahkan urusan hambaMu ini...
Ya Allah.
Berikankanlah ketabahan dan kesabaran dalam menghadapi setiap cabaran dan dugaan hidup ini...
Sebagai Isteri... jadikanlah diri ini isteri yang solehah
Sebagai Ibu... jadikanlah diri ini Ibu yang penyayang dan mithali...
Sebagai anak.. jadikanlah diri ini anak yang membahagiakan orang tua...
Sebagai pelajar... jadikanlah diri ini pelajar yang cemerlang...
Sebagai pendidik dan pekerja... jadikanlah diri ini pendidik dan pekerja yang amanah, berdisiplin dan sabar...
Sebagai teman... jadikanlah diri ini teman sejati yang membawa kebaikan kepada teman dunia dan akhirat..
Sebagai ummah.. jadikan diri ini khalifah Allah yang sentiasa mendapat pentunjuk dariMu...Amar Ma'aruf Nahi Munkar...
Ya Allah kepadaMu sahaja aku sembah dan meminta pertolongan...

Ameen...