Skype-ing

assalammualaikum ...
fuhhh ! pagi yg indah !
rindu suasana ni dekat uma family .
dgr bunyi burung berkicauan sambil tgk kanak2 pergi sekolah ..
ouchh ! rindu sangat !

hmm . tp tuh dulu .
skrg dah lain sejak aku hidup bujang ni ..
tak mengapalah ... ini lah nama nye kehidupan ..

okay ! so pg ni nak tulis pasal sayang kite lagi .
cik NURUL AIMI BINTI MOHD YUNUS .
harini aku buat benda FIRST TIME  lagi dgn dia ..

 so layan citer aku ni ....

sedang aku lena dibuai mimpi setelah tewas menunggu im die smlm,
tibe2 satu panggilan masuk ke dalam telefon pintar aku ,
ouchh ! my heartbeats !! 
tak pelik bila dia call aku .
normal ... sbb hari2 dia call aku ..
tp yg peliknya .. dia call awal pagi ..
pukul 5.30 a.m ..

nasib baik aku sedar . 
gagah jugak bkk mata ni sbb rindu nak dgr sore dia,
die mcm tahu jek aku tgh rindu kt dia. 
so bile dah mamai tuh , aku dgn confident nye cakap.
' sayang , jom skype ' ..
dan dia pun iye kan aje ..

so , kami pn skype-ing lah .
aku tanya kenapa bgn awal sgt ..
die ckp tgk kawan die sahur ..
aicehhh ! comel sgt ..
dia tak sahur pn sbnrnye ..
ehehehe ..
tak kisah laa , janji dia sayang aku ..

aku ni pulak ade satu habit buruk ,
suke tertidur bile online dlm gelap ..
so , utk menghilang kan rase tuh .. 
aku ajak dia video call ..
jenuh jugak laa nak ajak dia tuh .

sikit2 ' jap la bie , jap2 '
kejap die tuh dah jadi ' lame2 ' tahu ..
aku layan kan jek ..
yela .. sape tak sayang bini oii ! 

haaa ! lepas tuh dapat video call dgn dia .
aku dapat tgk dia .
tp dia tak dapat tgk aku ..
yela , bilik aku gelap sgt ..
tp dia tak tanye knp aku beria nak video call dgn dia ..

okay, skrg aku nk bgtahu ..
sbb yg pertama, sbb aku rindu nak tgk dia. 
sumpah rindu sgt ..
dah bpe hari tak tgk muka die yg comell tuh .
boleh gila dibuatnye ..
hehe .
yg kedua . sbb dia tak tahu aku akn freeze kn precious moment ktorg ..
amenda ?? nnt aku upload kt bawah . hehe ..

skrg ni pn tgh skype ngn dia ..
dah merepek meraban dah ni .. haha.
ape yg kami merepek ??

ni haaa ...

* ni salah satu precious moment yg aku ckp tuh*

aku sayang dia ..
dia layan jek bila aku merepek mcmni ..
loveyouuuu sgt mok !!!!

tp td dlm seronok2 ber-skype td.
aku dah curi sesuatu yg pasti nye hak dia !
haha !
ini laa niat aku yg kedua tuh ..
nak dapatkan gambar dia time FIRST TIME skype !
dan aku dapat !!
jyeahhh! 

*dia comel sgt time ni ! sumpah !! * 

haha ..
so , aku dah berjaya printscreen gambar dia .
jd skrg ni , aku nak sambung skype ngn dia lagi ..
byk dah topik2 future yg kami bahaskan .
hehehehehehe ..

aku sudahi dulu entry pagi ni !
boboiiiiiii !
Good Morning World!