Erti Sebuah Kerinduan ,

assalammualaikum !  
  • day 4 of ramadan ,
  • 6.00 pm
  • NURUL AIMI BINTI MOHD YUNUS               
hmm , harini hidup aku sunyi . sunyi gile beb! serius ! dari pagi sampai lah pkul 5.40 pm td, aku tak contact kau. bkn sengaja. aku mmg betul2 takde kdt.
nak topup pn takde sen. aku on jek skype dr pagi. dgn harapan kau ade. tp .. tuh laa. wifi aku asyik problem jek. sedeh !


dalam tempoh tuh, baru aku terasa erti sebenar SEBUAH KERINDUAN , kenyataan perasaan yg sukar digambarkan. mcm2 aku rasa. sedeh, sunyi dan dah ke tahap GILA. org cakap ini mainan perasaan. tp tak bg aku. ini TRUE FEELING ! serius! aku dah taktahu nak ckp mcm mane. tapi aku betul2 rindu kt kau! knp kau tinggal aku lame sgt sayang ? :'( .


bila dah ada kt tahap tuh. mmg tak ade istilah PUTUS ASA dlm diri aku.
aku try skype kau lagi. then aku tgk PENSIL tuh bergerak. means akn diREPLY. aku ingat kau. tp tak. kwn kau. aku tgh risau pasal kau, die boleh pulak nk promote2 job kt aku. dlm keadaan skrg ni, job pn aku tak fikir. yg aku tau .. aku nak kau selamat , kau ade dgn aku. itu jek .


org takkan faham kita sayang , kte ni pelik. hehe. kan ? kan ? kan ? cer kau tgk HEADER baru aku tuh. tuh aku buat tadi, time dalam pale aku, HANYA KAU . cantik tak? tak cantik takpe. tp BERMAKNA. dan bersempena hari aku RINDU kau tahap GILA2 ni, aku dah tukar lagu blog aku. lagu fevret aku. lagu fevret kita. lgu yg setiap hri aku nyanyi dalam bilik air umah aku. :)


skrg aku nak kau tahu ...
  • AKU TAKNA HILANG KAU
  • AKU CINTA KAU SANGAT2
  • AKU TAK PERNAH LUPA KAU
  • AKU RINDU KAU GILE2
  • KAU KAWAN/GF/TUNANG/ISTERI AKU DUNIA AKHIRAT   
dan aku sentiasa pegang JANJI2 kau .

*hari2 aku tidur dgn tisu ni :)* 

hmm , cukup rasa nye entry aku kali ni . kau pn dah lame tgu aku kt skype . hehe . iloveyou sayang !