FlashBack :)

assalammualaikum readers !

skrg pukul 3.07 am. aku mmg tak reti tido awal. nk kate standby sahur pn tak jugek. so teman lah aku merepek meraban  di pagi yg suam2 kuku ni. hehe.  okay, skrg bce title aku. 'Flashback'. title tuh aku curi kau punye sayang. hehe. marah tak? mesti tak kan?  


so, ape motif aku buat title tuh? dan mohon jgn jadi bodoh k. dah name pn Flashback. mestilah aku nak tulis/catat cerita2 yg lame. dan satu lagi, punye pasal laa aku nk letak title ape pn. aku tokeyy besar blog ni. hahaha.....


sudah laa engkau syahryl ......


okay, skrg aku nak serius ni. nak amek mood sebagai penulis berkaliber jap. haahh! aku rasa mood tuh dah sampai. maka bermula ceritera aku di pagi ini.


aku baru lepas bce blog kau. sedeh laa sayang kau tulis cmtuh. aku ni bkn ade ape2 pn. kurus/keding/kering. tp yg ni jugek kau minat(bkn bangga diri). aku rase best bile ingat cerita kita di awal perkenalan dulu.


jujur aku ckp kt kau. aku dapat rase kau mmg nk kenal dgn aku dulu. kuat sgt perasaan tuh. tp aku amek langkah 'menafikan'. sbb takkan gadis sebaik kau nk kenal laki seteruk aku. tp dlm menafikan tuh. aku takleh sembunyi perasaan aku. yea.. aku pn syok kt kau. hehehe.....


aku masih ingat tragedi aku nak ke tesco dgn ex aku dulu, time tuh first time aku nampak kau. hati aku ckp 'comel nye makhluk ciptaan allah ni' . nak aku rapat, takut dicop gila. nak beri salam. takut dicop muka tak malu. so, better biarkan ajeeeee.... lepas tuh, aku dah start terfikir pasal kau. dah mula rasa nk mencari kau. bermula lah zaman stalk aku dikala itu. habis seluruh pelusuk tempat keje aku tanye pasal kau. tp tuh laa. aku sekadar kenal rupa kau. name aku tak tahu. cmne org nak kenal kn. loser giler rase time tuh.... silent.................


aku ingat kau dah behenti keje. sampai lah satu hari tuh. aku nampak kau lagi. yes ! aku dah nampak kebahagiaan aku kt situ. 2 3 hari lepas tuh ajak si pian pegi intonation gitar kt music store atas. padahal niat di hati nak cari kau. yerr.. mmg aku nampak kau mlm tuh. takkan kau tak perasan knp aku ngn si pian asyik ulang alik kt tmpt kau jek. sbb aku desperate giler nak tgk muke kau yg ayu tuh! kau taktahu kn rahsia ni? skrg kau dah tahu.....


then lepas tuh, balik umah senyum sorg2. masuk bilik plug gitar kt amp main lagu ' Ku ingin kamu'. lagu kt blog aku skrg ni lah. hehe.. feel giler bile ingat muke kau tuh. bahagia sgt........


tp.......


kau jahat sayang! kau takde feel lgsg kt aku sebenarnye. kau nak kenal ngn kawan aku(skrg dah jadi musuh ketat aku)! aku sedeh giler! sumpah. time tuh aku ckp sendiri 'apsal kau takna kenal ngn aku?'. so, maka terjadi la perkenalan hipokrit kau dgn die. harini kenal , esok dah boleh kua naik moto skali. mahu tak terbakar den yg nengok nyeeee ??!!. 


dipendekkan citer, budak tuh buat ape tah. kau takna layan die. aku amek peluang tuh sebaiknye. aku mmg dah amek num kau awal lagi. so try msg, ade respon baik. 2 3 hari lepas tuh kita makin close. dari abang,adik. kita jadi semakin rapat. then masing2 takleh sembunyi perasaan ni. akhirnye Allah telah menemukan kita.Jodoh telah menyatukan kita. pada tanggal,160512, kita tlah sah menjadi pasangan yg paling bahagia sekali!


skrg,aku betul2 cinta kt kau. aku taknak menafikan lg perasaan ni.aku takna hilang kau.aku serius dlm relay kte ni.aku dah jumpe parents kau. aku yakin kau jodoh aku yg terakhir.


dan kepada readers kt luar sana - amek pengajaran dari kisah hidup aku ni. kejar ape yg korg nak.kejar die sampai dapat.jgn pernah putus asa. take a risk. Insyaallah,the happiness is yours!