Flashback II

assalammualaikum readers !
amacam berbuka? best? bersyukur kita masih dapat berbuka,dapat mhirup udara segar lagi harini..

fuhh! mood menaip dtg lagi ni...hehehehe.....
sblom tuh, rate sikit design blog aku yg baru ni..okay tak? mcm 'perempuan' tak?hehehe..aku rase okay dah ni...:)


so, jom layan citer aku ni..aku masih mengekalkan tajuk 'Flashback'..sbb aku nak citer pasal dulu2 lagi.okay..aku agak kesejukan di sini.hehe..stop merepek!straight to the point!harini aku teringat pulak tempat keje lame aku. lame aku kt situ. mcm2 benda aku lalui kt situ.


antaranye,aku kenal kawan2 yg memahami aku. kalau nak dicerita mmg takkan habes! haha! tp mmg byk la kenangan kt situ. kene maki hamun dgn manager, ponteng keje, amek mc tipu, deliver stok utk keperluan sendiri n mcm2 lagi lah. dan gadget2 yg aku ade skrg ni hasil dari gaji aku keje sane laa,
alhamdulillah! 


and the best part.. aku kenal sayang aku kt sana jugek lah. siapa sayang aku?? kau lah cik Nurul Aimi Binti Mohd Yunus ..hehe .. so, skip pasal cmne aku kenal die. aku dah tulis pun kt entry yg lepas.


dipendek kan cerita, setelah bertahun aku menabur bakti disana, aku memberhentikan diri sendiri. adalah atas sebab2 tertentu.aku takna story sbb aku tkna aibkan sape2. so, pergi lah aku bersama kenangan2 terindah yg tlah tercipta di sana.. kt entry kali ni aku sisipkan sekali special photo yg di freeze kn aku sendiri. dan fully edit dari aku jugak..


mempersembahkan !! Jaya Jusco Kinta City, Ipoh!



*pendek pulak entry kali ni, hehe*