Headache

assalammualaikum readers ! 

so mcm mane pose harini? ade yg terkantoi tak? harap2 takdoo laa :) hehe .
harini aku nak MENAIP lagi. apa yg nk di taip pn tak tahu laa .

okay, nak story pasal smlm dan harini. smlm gaduh dgn dia. gaduh2 manja jek. dah okay pn. at last aku dapat jugak psiko dia smlm. harap kau ingat ape yg aku psiko tuh sayang :) .. dah tahu ape aku rase kn? hehe .. tutup citer ......

lepas tuh semangat nk skype dgn dia. tp wifi 'tumpang' aku problem pulak. aku pn pinjam laa duit member aku ni. pergi online kt cc. okay.. mmg dapat skype! tp tak sampai 10 minit rasanye. alih2 dia dah zzzZZzzzZZZZZZzzzz ..... haish! sayang ohh sayang ..  so dipendekkan citer ,  aku pn balik.... on lappy, layan jozan 2 3 frame. gelak sorg2. semata2 nak tutup sakit pale aku tuh.


aku pelik?? knp smlm sakit pale tuh dtg lagi. dah lame die tak datang. skali datang , pergh ! mmg sakit laa.aku nak dia time tuh. nak sgt. nak call dia.nk ngadu sakit. tp kdt membataskan aku tok call dia.. jd aku pn baring2. paksa pejam mata. last boleh pn tidur..


hrini tak sahur lagi.bkk jek mata matahari dah tinggi. tataw nak buat ape lepas tuh. mandi, kemas bilik. then dok mcm org bodo balik.hehe .. on lappy .. pastuh teringat mimpi mlm smlm . SPLIT TONING. lain mcm mimpi aku. boleh pulak mimpi effect Adobe. haha.. so aku try apply .. hasil die?? pergh! menawan!!!!!

aku apply kt gambar sayang aku lah ...
jom layan .......

 *hasil terbaik sepanjang aku main Adobe*

ok lah , tutup entry dulu. sayang aku dah skype.. rindu dia ni ........ bye2 :)