An Honest Happiness

assalammualaikum readers ! 

k skrg nak gtau penat gile. baru balik holiday dgn dia. yea ... ! dia laa .. cik Nurul Aimi Binti Mohd Yunus. penat mmg penat. tp aku bahagia. satu kebahagiaan yg sangat Jujur dan Ikhlas. thanks sayang buat cuti aku sangat Awesome !!

mcm2 benda first time aku buat dgn dia 2 hari tuh. benda2 yg rare+sweet+pelik. kehkehkeh. tp ape2 pn. aku hargai setiap niat dia yg cuba happy kan aku, sntiasa ikut kemahuan aku. walaupun percutian kami tuh ade terselit sedikit salah faham dan pertengkaran. bie mnx maafffff yea sayanggg :) .

ujian demi ujian dah aku bg kt die. dr kucing yg mmg dah dirancang. dari tutur berbisa aku hinggalah ke pergaduhan. aku tgk die tenang hadapi semua itu. walaupun dia terkantoi dgn ujian kucing dan ujian Psiko aku. kehkehkeh... :). 

hmm. hari makin hari, aku semakin selesa mengenali dia. mkin bahagia berkongsi apa saje dgn dia. tak keterlaluan aku ckp, Dia Segalanya bg aku. aku sgt sgt menghargai kehadiran dia.. :') .. so ?? perlu lagi ke aku peduli setiap cacian org ??? setiap hinaan org???? sedangkan aku dah punya satu punca kekuatan skrg ?? yea ... dia lah punca kekuatan aku ..


2012 ke hadapan akn menyaksikan titik permulaan kejayaan hidup aku. insyaallah. impian itu akn aku susuli dgn doa dan usaha. dgn satu tekad. aku mahu Dia yg Sah,dia yg Halal bg aku. 

so, ape yg dapat aku rungkai kn kt sini. aku rasa .. dan aku percaya .. dia jodoh aku yg terakhir. mudah-mudahan. aku terlalu Mencintai dia ..

-come from the deep of my heart-

 *BOLEH jawapan dia*