Success!

assalammualaikum readers! 

poning nye kepale.. mst sbb kene hujan tadi. takpe.. abaikan... straight to the point.. skrg nk citer pasal aku dan dia.. so harini genap laa percintaan aku dan dia selama 3 bulan.. 3 bulan.. mcm2 dah ktorg lalui bersame.. pahit, manis, masam dan tawar.. blom kire bgadoh, masam muka, manje2 n mcm2 lagilah.. 

yg aku tahu, aku bahagia dgn dia.. aku dah takna amek tahu pasal mulut org.. aku nak move dan terus move ke hadapan..hmm.. tp lately ni.... byk sgt dugaan yg ktorg dapat.. aku okay je.. dan ape yg jadi tuh, buat aku bertambah sayang kt die.. JUJUR.. 

dipendekkan citer, hrini aku saje nak bg die marah dan terasa dgn aku.. lagi die marah, lagi aku suke.. haha! aku tak mampu nk bg hadiah ape kt die.. so, suprise ini jer yg termampu aku buat.. :). harap die jgn tacing lebih! hihihihi...

hmm. UNTUK AWAK .. lepas baca ni, call saya terus tau.. RINDU sgt ni! tau tau tau! 
so, aku tamat kan dulu entry kali ni dgn sekeping foto khas untuk DIA. 

' selamat hari kita sayang, bie doakan hubungan kita ni kekal sampai akhir hayat.. maafkan bie utk semua kesalahan bie selama kita kenal ni k.. bie manusia .. takkan lepas dari kesilapan.. dan bie sentiasa pegang setiap janji2 sayang.. ILOVEYOU. mmmMMMMmuuuuaaaaaHHHHhhh! ' :)

*beli lah yg original...hihihi... jgn marah bie yea sayang*