UNTITLED

assalammualaikum readers!

fuhh! berhabuk dah rasenye. dah lame takde update baru dr aku kn. well, busy dgn life yg tak power mana ni. kihkihkih. so, skrg semua org dlm mood rayooo. berpusu2 dah masyarakat kita pergi bershopping sakan utk rayo. aku? biasa2 je persiapan rayo tahun ni. tak beli ape pn sebenarnya. baju rayo pn ayah mentua yg belikan. malu cek!
haaa...... yg ayah mentua belikan tuh, dah menjadi benda first time dan sejarah dlm hidup aku,Syahryl Adzha Bin Rosman.  teruja?? confirm la weyyy!! aku ada, kau ada?? kahkah!

stop citer pasal raya. sbb aku sedeh sbnrnya... aku nak brayo dgn intan payung aku,Nurul Aimi Binti Mohd Yunus. tp tak dapat rasanye. dia balik Pahang seminggu. lepas tuh check in kolej balik. aku pulak nk pulang ke kg halaman dah. rase2 engkorg... ktorg dapat jumpa tak?? entah lerr. aku berserah je. ape2 pn aku tetap sayang dia,since the day i keep seing her. ape bondo aku merepek ni. hihihihi...

yaa. aku sedeh. smlm nk tido pn takboleh. asyik fikir pasal intan payung aku je. aku jujur la dgn engkorg sume yea.. aku takut dia tinggalkan aku sebenarnya. aku boleh tahu betapa musnahnya masa depan aku time tuh. org ckp lebih baik jd mangsa tsunami dr jadi mangsa kegagalan cinta. okay... aku rasa aku dah start berjiwang ni...
tp lantak lah kn.. aku punya blog! kahkahkah! engkorg nampak je aku mcm happy, tp hati aku engkorg taktahu mcm mana. aku ni muka jaa hardcore, tp hati balada. hehe ..

so.. dr smlm sampai harini, tiap kali msg dia, aku akn selitkan ayat ' JANGAN TINGGAL BIE YE SAYANG' . mmg aku nak dia tahu die sgt penting dlm hidup aku. sampaikan aku takleh nak berpisah utk sesaat pn. dia cinta mati gua beb! engkorg kalau nak bercinta biorr mcm kami ni haa. jgn malu2 nak nyatakan perasaan tu. nnt engkorg jugak menyesal tahu. hehe..

mungkin aku dah jumpa org yg betul sygkan aku, yg betul cintakan aku. plg penting, org yg ade perasaan jeles bila aku dekat dgn perempuan lain. ini first time habaq hampa woii! jujur aku ckp, dia lah perempuan pertama ckp kt aku ' TOLONG JGN MENGGATAL' bkn tuh jaa. komen kt FB pn die tak bg. takpa wehh! aku suka apa!

ampa tak percaya?? ampa tunggu sat aku bawak naik gambaq...( apehal aku dah mai loghat utara ni. haha)




 *dia siap stalk fb aku lagi.power tahu sayang aku ni!

okay2... engkorg semua kt sini jadi saksi k. aku nak berjanji dgn intan payung aku ni! hehe ..

ehemmm ehemmmm........

sayanggg. mulai harini bie bjanji bie takkan dekat dgn mana2 perempuan dah. bie takkan gatal,sembang dan komen2 dgn perempuan lain. bie ade syg sorg je. dan bie janji akn kurg kan aktiviti meng facebook kan diri. hehe. 

ok ke engkorg?? kira sah ehh janji aku ni. hihihihi..

ok lah. aku sudahi dulu entry kali ni. jam pn dah pukul 1.25am. sok keje full lg. selamat tido semua nya. assalammualaikum.....