Thanks, Love

assalammualaikum readers!

hrini aku bgn tido dgn senyuman lebar dan seribu satu masalah dlm kepala. tp takpe lah. aku okay ape. mcm title cerita tuh ' KUALA LUMPUR,AKU OKAY' . kihkihkih.*merepek sudah* 

skip semua cerita. teruskan kepada mainpoint. aicehhh!
 
so nak cerita pasal mlm td , smlm lepak dgn 2014 mates. si botak dan si pelat.  Nak sesangat korg jumpa aku kn. thanks laa weyy. terasa dihargai jugak. mcm2 sembang. tp more to pasal study korg laa. aku iyekan aje. aku tak blah ler bile kome mntk pendapat aku. aku bkn student lah :) . tp utk kwn2 , boleh je ak bg nasihat ..

hmm , jadi korg dah dgr kn speech aku pasal muzik smlm. aku remind kan balik ye. ' jadi lah sebuah kumpulan Muzik yg educated. bijak dalam pemilihan genre. dan sentiasa tahu isu2 dunia ' . korg apply sume ni, insyaallah senang nak ke depan. aku dah pencen. korg go on ye.

dlm sibuk berbicara tuh, rindu pulak kt sayang aku. dia dah sampai Pahang. alhamdulillah. lagi jauh die, lagi sesak nafas aku ni(sebak) . waaa!! rindu kau laaa gumukkkkk! tp aku ttp maintain macho dpn kwn2 aku. kihkihkih..

then p karaoke dgn dorg, 2 jam dkt #PrinzKTV. mmg terbaik la korg. aku sampai taktahu nak nyanyi lagu ape. sume dah aku nyanyi. tggl lagu siam dgn jepun tak.hehe.
spnjg aku nyanyi, aku mmg nyanyi tok MOK aku tuh. org tak faham. aku jek faham. tibe2! dia boleh pulak tak balas msg aku. sedeh la! rasa mcm nak telan mic tuh. byk ak anta msg, tp tak reply, time tuh aku dah tahu.. ini mst tertido..ciss! geram kt kau sayang!!

aku pn malas nk kaco tido dia. sampai laa sahur td die call aku.. ini yg aku nak cerita ni!! aku dgr jek suara dia, aku terus senyum. aku rasa pg yg indah sgt. sejuk, damai. suara dia saje mampu buat diri aku jd INDAH gila , aku bahagia sayang. Thanks,Love :)kau dah jaga hati aku slama 3 bln ni. kau manje dgn aku. kau gatal. kau nakal. semua benda2 tuh yg buat aku senyum sorg2 bila kenang. 

aku bahagia jd milik kau. ' peluklah diriku dan jangan kau lepas'. itu satu stands yg aku nak kau faham. kalau kau faham,kte akan bahagia sayang. Insyaallaah. ILOVEYOU FOR A THOUSAND YEARS!

aku tamatkn dulu entry di penghujung ramadan ni. aku akn rindukan Ramadan. bulan mulia yg penuh menyimpan keindahan. Selamat Hari Rayoo ! aku nak p alter suar, basuh moto, kemas brg, cuci camera. nak balik kg! nak emk aku suap ketupat mcm biasa kt pagi rayO! doakan aku selamat ya! bye2 ..