nowadays

assalammualaikum readers!

selamat petang dan selamat harihari. aku rasa dah lama aku tak singgah kt blog ni. bila tuntutan kerja dan tanggungjawab menguasai diri, aku mmg tak kan ade masa utk semua ni. tp harini aku free. dan mood nak menulis pn dtg balik. so im here! :)

entry aku yg last adalah penghujung ramadhan harituh. dah lame jugak laa aku hilang kan. tp ade org peduli ke? takde punye. hehe. so nak citer pasal sepanjang aku mhilang ni. mcm2 aku buat. tp bab2 nak rungkai atau describe ni la aku tak mahir. haishhh. 

okay, yg first aku nak citer pasal my only one. Nurul Aimi. hmm benarkah perasaan BOSAN akn muncul dlm sebuah perhubungan? benar ke?? aku sangkal statement tu. aku tak pernah merasa bosan bila dgn dia. tp.. skrg aku dgn dia mcm ade sedikit jauh. dan aku cuba menafikan segala benda negative yg dtg dlm diri aku. normal weh org bercinta rase semua ni. jenis aku, aku akan tanya tuan empunya diri terus. aku mmg rasa jauh dan tersisih sgt lately ni. aku cari kekuatan dlm diri dia. tp kt mana dia? itu yg aku fikirkan hampir setiap malam. dari malam membawa ke pagi. dan aku pergi keje dgn badan yg lesu dan muka yg pucat. aku cuba fahamkan diri aku. dia student. takkan 24 jam nak layan kerenah aku je. dia pn ade assignment dan tggjwab dia sbgai sorg student. dari situ aku mula tabahkan diri. dan get ready utk apa jua yg bakal dtg. hmm betul ckp mama aku, aku mmg anak manje. selalu nak perhatian. mmg betul pn. dia selalu bg perhatian kt aku dan bila dia tiba2 jauh, mmg aku terasa. terasa sedeh. aku takut dia akn bosan dgn aku. itu je. 2 minggu ni mmg hari2 gaduh. gaduh then baik. tp semua salah aku. aku cpt sgt tacingg. aku dah penat nak bergaduh. tutur kata aku seakan menghilang bila menyebut pasal dia. aku sayang dia. itu yg aku tahu. bila dia hilang, aku akn bkk balik beg lama aku. tgk sume benda2 yg dia bg kt aku. bkk old conversation, aku tenang sekjap. so skip skip bberapa episod rare aku tu. sampai la haritu dia pahamkn aku. bkn maksud dia utk menghilang. ni mainan perasaan. mungkin jugak ye syg. aku kembali senyum :) . smlm super saver dgn dia. dah lama rasanya kami tak mcmtu. hm aku ingat okay la. rupa nye bergaduh jugak. haihhh penat dah ni! tp at last kami okay jugak. dan aku nampak dia yg dulu balik. alhamdulillah. td keluar kejap dgn dia. saje aku kene kn dia dgn ingatkan semua memori dulu. knp awk blushing sayang?? hee :D. Rindu sgt. sampai skrg ni rindu lagi. harap kita mcm ni sampai bila2 sayang. amin :) . cepat amin kan jugak mcm bie ... hehe.

penatnye menaip. hehe .. so skrg aku nak citer pasal kehidupan aku pulak. alhamdulillah rezeki mencurah2 dtg dlm hidup aku skrg. sampai hujung tahun ni je aku dah dapat 3 job as as Photographer. dkt kampar. simpang pulai+tambun satu lagi kt bagan serai. syukur!! dan paling tepat dan terindah dlm hidup bila PERAK LENS ASSOCIATION menjemput aku utk FESTIVAL KESENIAN PERAK tempoh hari. best wey! tangkap gambar dapat sijil. plg penting pengalaman yg aku kutip dari org2 yg berpengalaman. alhamdulillah. ini kah kehidupan? jika ini kehidupan. aku bersukur padaMU ya Allah. :) . selain tu, aku mula melebarkan sayap aku dlm bidang techno lg. berjinak2 dlm dunia Software pulak. so skrg sape nak reload 0S utk Blackberry. dtg la cari aku. aku jamin harga terbaik :) . hee. alhamdulillah. apa yg aku ada skrg atas KURNIA dari Allah s.w.t. skrg aku nak kerja byk2. nak simpan duit byk2. nak kahwin byk2. ehhh! nak kahwin cpt2.. hehe.. aku tak pandai mane. so, aku kene guna tenaga yg ada utk berjaya. aku tahu, org yg syg aku, sentiasa dgn aku. hendaknye .. :)

sebelum aku akhiri entry ni. aku nak ucap bebanyak terima kasih kt abg Syed sbb ajar aku lebih pasal kompo dgn framing. ilmu tu. thanks bro. nnt ajar sy pasal lighting pulak ye. hehehe. okay lah. nnt kan next entry pulak. rindu Gadis Typo guaaaaaa . 
assalammualaikum! :) 

ehh japjap! Up satu gambar lame dulu. heee :)


*adek ke? adek ape sayang2 bagai2 ni? musykil2.* :p