R E P L Y

Assalammualaikum readers,

fuhhh! penat habaq hang! besaq jugak nohh pekan Ipoh ni. penat mencari kerja lain. pusing-pusing satu Ipoh ni. ade kot 2 3 company yg lekat flyers ' VACANCY ' ' NOW HIRING'. susah ehh zaman skrg ni nak cari kerja. dlu time sekolah taknak blajar rajin2. padan muka aku. kahkah! 

hmm,semua org ckp aku ni takleh kerja lama, mesti bergaduh. aicehh.. sedap je kome ckp aku bkn2 ye. bkn aku ni suke bergaduh, tp tkkan laa org dah pijak kepala sendiri pn nak biar. kan? dah style aku mcmni. tak betul ttp aku bangkang. ade je rezeki kt mane2 tu. aku okay je. so, Fasa Kedua pencarian kerja akn bermula esok pagi. seawal jam 5.00 pagi. ehehe ...

okay. tutup citer pasal kerja ni. dipendekkan citer, lepas habis tawaf satu Ipoh ni, aku pn balik. bdn pn dah rasa lain. suara dah takde. waaa!!! demam ke aku ni?? dada pn sakit. mgkin sbb cuaca kot. entah la. yg aku tahu aku tak larat. tgh2 layan sakit tu, teringat blog awak sayang. wifi pulak okay. so, aku bkk dan bace semua kt blog die. ehh best laa instrumental tu. feeling aja bahh! hikhok. best kan pergi gunung lang haritu. walaupn aku dah start segan bila ramai photographer kt situ. segan lerr. ilmu dorg tggi tak setanding dgn aku ni. harap tinggi lampai je,ilmu ade la skit. sikit je laa .:)

suka la tgk aliyya tu. comel kn? aku tak pelik sbb mama die org Taiping. org Taiping sumenye comel2 dan handsome2 belaka! kahkah! ( aku tahu skrg ni mst ade org tgh buat muka) . hehe.. nak gambar ye? nak buat ape? nnt kt ending entry ni tite upload k. hmm,jenis aku ni mmg takleh tgk budak2, aku cepat syg. nnt dah lame tak jumpe,mula la rindu sume. haishh.. sbb tu la masa kt gunung lang aku risau bila aku tak nampak my all dan budak2 tu pergi mane. aku risau deme tu terjun tasik je. dan bertambah risau, aku tak sure org yg tgh jage deme tu boleh berenang ke tak. haha. at last jumpe jugak awok2 sume kt taman permainan tu. syok pulak bila tgk my all jage budak2 tu. sejuk je hati ni. harap2 dia boleh jaga anak aku nnt elok2. boleh kan?? :)

*dia ckp nak mandi. aku rasa dekat stgh jam dah aku tgu text dia.

last but not list, aku nak ckp. aku akn buat something yg aku tak pernah buat dgn org lain. dan aku tkkan buat something yg pernah aku buat dgn org lain. sbb aku nak my all jadi yg sgt sgt sgt TER-SPECIAL dlm hidup aku. muahh! hehe! aku sudahi dlu entry ni . jumpa lagi di next entry . insyaallah ..

 ^budak omeyy dgn budak gedikk :p